اتصالات برنجی چیست؟
مدیر ارشد
/ دسته ها: مقالات

اتصالات برنجی چیست؟

اتصالات برنجی

اتصالات برنجی برای چه مواردی استفاده می‌شوند؟

یکی از متداول‌ترین متریال‌هایی که برای انواع اتصالات استفاده می شود، برنح است. چرا که این ماده به دلیل ويژگی‌های بسیاری که دارد به شما امکان استفاده‌ و کاربردهای مختلفی را می دهد. در چند سال گذشته نیز استفاده از اتصالات برنجی بسیار مرسوم شده است. استفاده از این اتصالات به دلیل ويژگی‌هایی که دارد، انتخاب اول بسیاری از لوله‌کشان و تعمیرکاران است. این نوع اتصال انعطاف‌پذیری بیشتری نیز نسبت به سایر مدل‌ها دارد . از این اتصالات برای لوله‌های آب، گازهای قابل اشتعال و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. این لوله‌ها شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماده و مسیر لوله کشی انتخاب می‌شوند.

چرا از متریال برنج استفاده می شود؟

استفاده از برنج برای انواع اتصالات ظاهری عالی و با کلاس عالی ارائه می‌دهد. از مزایای اتصالات برنجی برای کاربردهای معماری می‌توان به مقاومت در برابر خوردگی عالی آن و ویژگی‌های اتصال ، آبکاری ، پرداخت و اتمام آن اشاره کرد. برنج به راحتی ساخته می‌شود. برنج مستلزم نگهداری خوب است چرا که  مستعد لکه سیاه است. بزرگترین چالش برای نگهداری بیشتر فلزات، از جمله برنج ، حذف و مهار لکه‌ها است. همه مواد‌، به ویژه فلزات، در معرض هوا اکسید می‌شوند.

آیا باید از نوار تفلون روی اتصال برنجی استفاده کنم؟

نوار تفلون که معمولاً نوار لوله کش نامیده می‌شود ، هنگام اتصال لوله‌های لوله کشی فلزی اجرا می‌شود تا خطر نشت را کاهش دهد. به طور کلی استفاده از نوار تفلون در بیشتر اتصالاتی که فاقد واشر لاستیکی هستند توصیه می شود. نوار تفلون از لخته شدن لوله‌های اتصالات برنجی شما جلوگیری می‌کند.

 

اتصالات برنج چه مدت دوام می‌آورند؟

به طور کلی، لوله‌های برنجی می‌توانند بین 80 تا 100 سال عمر کنند. با این وجود امروزه از لوله‌های برنجی کمتر از گذشته استفاده می‌شود ، زیرا غالباً دارای مقدار کمی از سرب است.

 

مطلب قبلی لیست قیمت اتصالات برنجی در صبا تولید
مطلب بعدی پنوماتیک چیست؟
Print
955 رتبه بندی این مطلب:
2.8

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

فهرست