خرید کوپلینگ سه راهی اتصال باد
صبا تولید
/ دسته ها: مقالات

خرید کوپلینگ سه راهی اتصال باد

کوپلینگ سه راهی اتصال باد

کوپلینگ سه راهی باد

کوپلینگ باد، یکی از ابزارهای است که جهت وصل کردن وسیله های بادی برای انتقال هوا از آن وسیله به سایر ابزارها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه کمپرسورهای بادی، هوا را به صورت فشرده و سریع منتقل میکنند، امکان وصل کردن اتصالات به صورت معمولی با استفاده از ابزارهای دستی، وجود ندارد، زیرا باعث هدر رفت باد کمپرسور و عدم موفقیت در انتقال باد می شود، بنابراین، استفاده از کوپلینگ باد، که به صورت محکم اتصالات را حفظ می کند، بهترین گزینه ممکن است. کوپلینگ سه راهی اتصال باد، یکی از انواع کوپلینگ های بادی است که با توجه به اینکه تعداد لوله های اتصال آن سه عدد است، استفاده های فراوانی دارد.

کوپلینگ سه راهی باد، به صورتی طراحی شده است که افراد می توانند به طور همزمان از سه کمپرسور بادی، هوا را به سه منبع دیگر نیز انتقال دهند، در این صورت به راحتی می توان یک کوپلینگ سه راهی اتصال باد را به سه کمپرسور وصل کرد و از لوله متصل شده به سه راهی، با استفاده از کوپلینگ دیگر، باد را به سه دستگاه مورد نظر انتقال داد.

 

کاربردهای کوپلینگ سه راهی اتصال باد

  • وسیله های بادی از جمله پیستوله ها را می توان با این وسیله به هم وصل نمود.
  • قابل استفاده برای منگنه کوب های بادی یا میخکوب ها می باشد.
  • استفاده از آن برای متصل کردن بادپاش نیز کاربرد دارد.
  • کوپلینگ سه راهی اتصال باد در جهت تنظیم درجه باد مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید کوپلینگ سه راهی اتصال باد

  • با توجه به اینکه کوپلینگ سه راهی اتصال باد، دارای سه راه اتصال می باشد، می توان از آن برای اتصال همزمان به دستگاه کمپرسور باد استفاده نمود.
  • به دلیل جنس برنجی که این کوپلینگ تولید شرکت صبا تولید دارد، به راحتی می تواند، فشار 150 PSI را تحمل کند، به همین دلیل افراد می توانند با خیال راحت یک جنس مطمئن خریداری کنند.
  • کوپلینگ سه راهی باد  ، با توجه به کیفیت بالایی که دارد، از عمر مفید بالایی برخوردار می باشد.
  • کوپلینگ های برنجی به راحتی دماهای منفی تا 20 درجه سانتی گراد و گرما را تا 107 درجه تحمل می کنند، بنابراین استفاده از آنها در سرما و گرمای شدید نیز کارایی دارد.
  • کوپلینگ سه راهی اتصال باد، ساخته شده از برنج، مقاومت زیادی در برابر فشارهای باد و ساییدگی دارد، بنابراین برای مدت زیادی قابل استفاده می باشد.
  • سایز دنباله هایی که به کوپلینگ ها وصل می شود،میتواند به صورت شیلنگ خور، اتصال شیلنگ خور مهره ای ، رزوه رودنده و تو دنده  1/4،3/8،1/2 می باشد .
  • کوپلینگ های  سه راهی باد ، تحت نظر مهندسین متخصص و با استفاده از آلیاژهای اصل ساخته می شوند و تمام مراحل تولید آنها، به وسیله ناظران کنترل کیفی، چک می شود، بنابراین، کیفیت آنها قابل اعتماد است.

کوپلینگ سه راهی اتصال باد، یک اطمینان به افراد می دهد که با استفاده از آن، باد کمپرسور به طور دقیق و تنظیم شده وارد دستگاه های متصل شده می شود و هیچ گونه هوایی را به هدر نمی دهد و علاوه بر این، استفاده از کوپلینگ های اتصال باد ، باعث می شود که در اولین تنظیم و بدون هیچ قطع شدگی جریان باد منتقل شود، در نتیجه از قطع و وصل شدن های مکرر جلوگیری شده و در مصرف انرژی از جمله برق، جلوگیری می شود.

استفاده از این کوپلینگ ها به علت ماندگاری بالایی که بعد از وصل شدن به کمپرسورهای مختلف دارد، نیاز به تعویض نداشته و به علت جنس مقاوم آنها، برای زمان طولانی قابل استفاده می باشند. پیچ هایی که بر روی این کوپلینگ ها تعبیه شده است، این امکان را به افراد می دهد که به راحتی اتصال آنها را به لوله ها محکم کنند و نیازی به استفاده از وسایل جانبی دیگر برای محکم کردن آنها نباشد.

 

یکی از محصولاتی پر کاربردی که در پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد ، کوپلینگ سه راهی اتصال باد است، که یک وسیله  کاربردی در زمینه های مختلف است و فروش آن در سایت صبا تولید انجام می شود. سایت صبا تولید، به طور اختصاصی محصولات این برند را برای مشتریان دسته بندی کرده تا افراد به راحتی بتوانند، تجهیزات مورد نیاز خود را پیدا کرده و سفارشات را ثبت نمایند.

 

مشتریان می توانند در در سایت صبا تولید تمام محصولات و قیمت آنها را مشاهده کنند، از مقایسه محصولات تولیدی برند صبا تولید با محصولات شرکت های دیگر، می توانید به راحتی کیفیت بالای محصولات این برند را تشخیص دهند. از مزایای خرید کوپلینگ سه راهی باد از سایت صبا تولید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب محصولات این سایت همراه با تخفیفات ویژه برای مشتریان
  • تضمین کیفیت محصولات ساخت صبا تولید
  • ارسال سریع سفارشات ثبت شده در سایت
  • خرید آسان اینترنتی و صرفه جویی در وقت

با توجه به مزایای بالای خرید محصولات صبا تولید، توصیه می شود که تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب، از این سایت سفارش دهید، تا یک خرید با اطمینان داشته و به مشتریان ثابت این سایت بپیوندید.

مطلب قبلی موارد استفاده و مزایای رابط برنجی شیلنگ خور چیست؟| قیمت و خرید | صبا تولید
مطلب بعدی آشنایی با خرید و فروش مهره و دنباله برنجی
Print
1155 رتبه بندی این مطلب:
4.5

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

فهرست